Kariera
Oferujemy możliwość odbycia praktyki/stażu w naszej Kancelarii z perspektywą późniejszego zatrudnienia.
Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą zamieszczonego formularza aplikacyjnego. W CV prosimy zamieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią podaną poniżej:
„Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez APTM Pankowski, Miłek Doradcy Podatkowi spółka cywilna z siedzibą w Łodzi ul. Morgowa 4, 91-223 Łódź, NIP 9471988429 podanych przeze mnie danych osobowych, w tym wizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych w związku z procesem rekrutacji.”
Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Formularz
Informacja o danych osobowych
kierowana do kandydatów do pracy w APTM Pankowski, Miłek Doradcy Podatkowi spółka cywilna z siedzibą w Łodzi, ul. Morgowa 4, 91-223 Łódź
APTM Pankowski, Miłek Do z siedzibą w Łodzi informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych związanych z zatrudnieniem jest APTM Pankowski, Miłek Doradcy Podatkowi spółka cywilna z siedzibą w Łodzi ul. Morgowa 4, 91-223 Łódź, NIP 9471988429 (dalej: „Administrator”).
2. Celami przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Administratora jest prowadzenie procesu rekrutacji na określone w ogłoszeniu stanowisko.
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek wynikający z Kodeksu pracy dotyczący zbierania określonych danych lub obowiązek wynikający z przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych polegający na konieczności zidentyfikowana Pani/Pana jako podatnika. Podstawą prawną może być również Pani/Pana zgoda wyrażona na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania wizerunku.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Administratorowi przeprowadzenia procesu rekrutacji.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, czyli podmiotami, którym Administrator może ujawniać dane osobowe mogą być:
a. firmy księgowe lub audytorskie, które prowadzą rozliczenia księgowe, płacowe lub świadczą usługi audytorskie na rzecz Administratora,
b. lekarze lub placówki medyczne, które prowadzą okresowe badania lekarskie lub inne podobne,
c. banki,
d. kancelarie prawne świadczące obsługę prawną Administratora,
e. firmy informatyczne i firmy zapewniające wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT Administratora.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie przekraczający 1 roku, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na przechowywanie danych osobowych przez okres dłuższy, w szczególności w celu prowadzenia kolejnych procesów rekrutacji.
7. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub przenoszenia danych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne i faktyczne.
8. W sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego kontrolującego sposób przetwarzania danych osobowych.
10. We wszelkich sprawach związanych z danymi osobowymi prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych:
Dorota Paulina Dudek tel. 602 197 419 e-mail: rodo@aptm.pl