Kariera

Oferujemy możliwość odbycia  praktyki/stażu w naszej Kancelarii z perspektywą późniejszego zatrudnienia.

– dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,
– segregacja i archiwizacja dokumentów,
– pomoc w codziennych pracach biura,

– staż/praktykę, z opcją późniejszego zatrudnienia
– zdobycie doświadczenia i praktycznej wiedzy księgowo-podatkowej pod okiem doświadczonych doradców podatkowych,
– poznanie nowoczesnych programów finansowo-księgowych,
– miłą atmosferę pracy, elastyczny czas pracy
– referencje z odbytego stażu/praktyki.

– znajomość podstawowych zagadnień z zakresu księgowości,
– biegła znajomość pakietu MsOffice,
– dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność,
– zaangażowanie i samodzielność,
– komunikatywność i chęć do pracy,
– mile widziani studenci rachunkowości.

Prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą zamieszczonego formularza aplikacyjnego. W CV prosimy zamieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią podaną poniżej:

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez APTM Pankowski, Miłek Doradcy Podatkowi spółka cywilna z siedzibą w Łodzi ul. Morgowa 4, 91-223 Łódź, NIP 9471988429 podanych przeze mnie danych osobowych, w tym wizerunku, dla potrzeb procesu rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami o przetwarzaniu moich danych osobowych w związku z procesem rekrutacji.”

Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Formularz

    Imię i nazwisko:

    E-mail:

    Treść:

    Załącz CV i list motywacyjny

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)."

    Informacja o danych osobowych

    kierowana do kandydatów do pracy w APTM Pankowski, Miłek Doradcy Podatkowi spółka cywilna z siedzibą w Łodzi, ul. Morgowa 4, 91-223 Łódź

    APTM Pankowski, Miłek Do z siedzibą w Łodzi informuje, że:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych związanych z zatrudnieniem jest APTM Pankowski, Miłek Doradcy Podatkowi spółka cywilna z siedzibą w Łodzi ul. Morgowa 4, 91-223 Łódź, NIP 9471988429 (dalej: „Administrator”).
    2. Celami przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Administratora jest prowadzenie procesu rekrutacji na określone w ogłoszeniu stanowisko.
    3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek wynikający z Kodeksu pracy dotyczący zbierania określonych danych lub obowiązek wynikający z przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych polegający na konieczności zidentyfikowana Pani/Pana jako podatnika. Podstawą prawną może być również Pani/Pana zgoda wyrażona na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania wizerunku.
    4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Administratorowi przeprowadzenia procesu rekrutacji.
    5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, czyli podmiotami, którym Administrator może ujawniać dane osobowe mogą być:
    a. firmy księgowe lub audytorskie, które prowadzą rozliczenia księgowe, płacowe lub świadczą usługi audytorskie na rzecz Administratora,
    b. lekarze lub placówki medyczne, które prowadzą okresowe badania lekarskie lub inne podobne,
    c. banki,
    d. kancelarie prawne świadczące obsługę prawną Administratora,
    e. firmy informatyczne i firmy zapewniające wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT Administratora.
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie przekraczający 1 roku, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na przechowywanie danych osobowych przez okres dłuższy, w szczególności w celu prowadzenia kolejnych procesów rekrutacji.
    7. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub przenoszenia danych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne i faktyczne.
    8. W sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego kontrolującego sposób przetwarzania danych osobowych.
    10. We wszelkich sprawach związanych z danymi osobowymi prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych:
    Dorota Paulina Dudek tel. 602 197 419 e-mail: rodo@aptm.pl